lauantai 10. syyskuuta 2011

Yöpöydän aarteita

Mulla on yöpöydän vakiovarustuksena aina käsivoide, jalkavoide ja Bepanthen. Käsi- ja jalkavoiteet on kiva levittää yöksi muhimaan ja vaikuttamaan, ja puuvillasukkien ja toisinaan käsineiden kanssa näistä saa hyvin tehoja irti. Bepanthenia käytän pääasiassa huulille, joskus myös kuivien nenänpielusten hätähoitoon.


Soap & Gloryn Heel Geniusta mulla on meneillään kolmas purkki. Miellyttävää ja kosteuttaa hyvin, joskin välillä tarvitsisin jotain, mikä pureutuu kovettumiin paremmin. Seuraavaksi ostoon lähteekin joku muu voide, vaikka periaatteessa olen ollut hyvin tyytyväinen tähän. 


Käsivoiteena toimii satunnainen Doven Pro Age -linjan voide. Kokeilin tätä joskus äidiltä ja tykäistyin, imeytyy nopeasti ja on omiin tarpeisiini tarpeeksi kosteuttava. En aio kuitenkaan ostaa tätä uudestaan, mun mielestä Doven tuotteet on jotenkin vaan hirmu tylsiä.
Bepanthenia ei tarvinne kummemmin selitellä. Nerokas lähes joka nirhauman voide, jota voi käyttää melkein mihin vaan. Mulla käyttö on ennen kaikkea öisin huulilla, joskus kutinakohdissa paikallisapuna. Aamulla on huulet pehmeät ja kosteutetut, joskin liian suuren määrän kanssa aamulla huulilla on ikävä kalvomainen tunne. Viime aikoina tuttavallisesti kutsumani Beppis on saanut toimia myös kutisevien kohteiden kosteuttajana ja auttajana.

Onko teidän yöpöydillä jotain vakituotteita?