torstai 1. syyskuuta 2011

Make up crisis

Perinteisen "mitä mä laitan päälle"-kriisin lisäksi mulla on aina välillä "miten mä meikkaisin"-kriisi. Tämä tunne iski taas yhtenä päivänä, kun piti lähteä ainejärjestön rientoon, ja kokeilin sitten yhdistelmää, jota en olekaan aikaisemmin testannut.



Pohjustuksena poikkeuksellisesti vain mineraalimeikkivoide
Sisäkulmassa MAD Minerals Lemon drop 
Ulkokulmassa MAD Minerals Agave
Kulmaluulla Estee Lauder Sugar Cube
Rajauksena Mac Typographic
Ripsissä Eveline Volume Lash Definer

Vähän olen pettynyt tuon Lemon dropin tehoihin, saisi olla enemmän  keltainen. Ehkä UDPP:llä olisi saanut paremmin väriä irti mutta no, nyt mentiin näillä. Tuo Agave on muuten aivan ihastuttava sävy, sain sen kaupanpäällisenä ja siitä tuli heti suosikkini! Ihana vähän gunmetal-henkinen kiiltelevä harmaa.


Huulille heitin Maybellinen Color Sensational Cream Glossia sävyssä Naked Star. Ihan kiva nude huulikiilto, sain tämän äidiltä kun tämä ei hänelle sopinutkaan. Koostumus saisi olla kestävämpi, mutta ihan kelpo kiilto siitä huolimatta.

Meikkivarastojani penkoessani huomasin, että mulla on tosi vähän kirkkaamman värisiä luomivärejä. Jotenkin tykkään niin paljon mulle rakkaista harmaista ja ruskeista, että tulee harvoin ostettua mitään värikkäitä. Pitäisi varmaan tilata jotain sampleja, että saisi vähän väriä silmiinkin.

Tuleeko teille koskaan meikkikriisejä, ja miten selviätte niistä?