keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Ilonsa kullakin

Mun uusin hamstrauksen kohde on ehkä vähän kosmetiikan sivusta, mutta menköön. Nenäliinat! Olen vasta viime aikoina havahtunut, että Kleenexejä saa Suomesta, ja niissähän on ihan järjettömän kivoja pakkauksia. Kesän aleista hamstrasin ihastuttavia hedelmäviipaleiden muotoisia nenäliinapakkauksia Stockmannilta hyvin sopuisaan alle euron hintaan. Viime kerralla Prismassa bongasin kaverini kanssa ihania Hello Kitty -nenäliinoja, ja ostettiin paketti puoliksi. Hello Kittyt on jotain ihan mulle tuntematonta merkkiä, World Cart, mutta pikaisen googlettelun jälkeen heiltä löytyy vaikka mitä söpöä.


Hello Kittyt on kätevissä pienissä pakkauksissa, joita on helppo kuljettaa mukana. Nämä tuoksuu miedosti kirsikkaiselle, samalla voi siis kätevästi testata, kuinka kipeä on sillä, haistaako tuoksun vai ei. Mitään halpojahan nämä ei ole tavallisiin nenäliinoihin verrattuna, mutta nuhaisena niiskutellessa on kiva, kun söpö kisu moikkaa nenäliinasta. Näissä on muutamia erilaisia printtejäkin!


Kleenexin pakkaukset on tosi käteviä! Sen verran nättejä, että voi pitää esillä, ja samalla nenäliinat käden ulottuvilla. Näitä olen asetellut ympäri asuntoa, mm. olkkariin ja makkariin. Näitä oli kolmea kuosia: appelsiinia, vesimelonia ja limeä, joista ostin kaikkia, mutta limen olen jo ehtinyt käyttää. Stockmann, tuokaa nämä heti takaisin!

Kerrankin mun hamstraamisesta on jotain hyötyä, sillä oon ollu koko viikon hirmuisessa flunssassa ja nytkin kuumeisena kotona, ja näitä on kyllä mennyt! Onneksi on talo täynnä isoja mukeja, teen kulutus on nimittäin huipussaan :) Harmittaa kun jäi pari mahtia kouluhommaa väliin, tosi kiinnostava luento vierailevalta luennoitsijalta ja mun lempikurssin tutoriaali.

Tykkäävätkö muutkin söpöistä nenäliinoista tai muista päivittäistuotteista?

I have fallen in love with cute tissues! Crazy, I know, but they really come in handy since the autumn in Finland is basically a constant battle against flu.