sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Luottotyyppi

Voisin esitellä teille lemppareimman peitevoiteeni, jolla meikkailen tummat silmänaluset aamuisin piiloon.  Kyseessä on Bobbi Brownin Creamy Concealer, josta minulla on sävy Porcelain. Mukana tässä on Sheer Finish Loose Powder -irtopuuteri sävyssä White. Tämä on kesän rusketuksen jäljiltä minulle vielä hieman liian vaaleaa, mutta rusketuksen lähdettyä tämä on the stuff. Tekisi mieli ostaa tätä toinenkin sävy, jotta voisi käyttää vuoden ympäri!






Olen ostanut tämän jotain viitisen vuotta sitten, mutta tätä on edelleen jäljellä, ja tuote on täysin kunnossa. Vaikka pääasiallisesti hankin tämän tummia silmänalusia peittämään, peittelen tällä myös satunnaisia finnejä tai punoituksia jos teen peittävämpää meikkiä. Tämä on todella pigmenttistä, joten ihan pienikin määrä riittää peittämään paljon. Olen käyttänyt tätä siveltimen kanssa, ja lopputulos on todella hyvä.

Kuten kuvista näkee, en ole tuota irtopuuteria pahemmin käyttänyt, ihan vaan koska olen kokenut tarpeettomaksi laittaa ensin peitevoidetta, puuteroida, ja laittaa sitten vielä meikkivoidetta naamaan. Ilmeisesti tuo on tarkoitettu käytettäväksi jos tuotetta levittäisi meikkivoiteen päälle, jolloin se kyllä tulisikin tarpeeseen. Tietääkseni tätä saa ostettua myös ilman tuota puuteriosaa, ja jos joku tämän hankkimista suunnittelee, niin suosittelen ehdottomasti sellaista versiota. Hinnan muistelisin olleen n. 35 euroa, eli kallis mutta maksaa kyllä itsensä takaisin.

Onko kukaan teistä kokeillut Bobbin Creamy Concealeria tai muita merkin tuotteita?