keskiviikko 10. elokuuta 2011

Esittely + uutuuksia

Olen Melli, kohta 22-vuotias opiskelija Tampereelta, ja rakastan kosmetiikkaa! Meikkejä, hiustuotteita, vartalojuttuja, kaikkea! Suuri intohimoni on kaikki kiiltävä, ja ystäväni kutsuvatkin minua hellästi harakaksi tämän takia. Opiskelijabudjetti rajoittaa ikävästi kaikkien ihanuuksien hankkimista, mutta sorrun useammin kuin pitäisi.

Blogissa tulee näkymään tuote-esittelyjä, kynsikuvia, meikkejä (satunnaisesti) sekä mitä ikinä mieleeni juolahtaa kirjoitushetkellä. Mitään vakavamielistä täältä on turha hakea, eikä sanomisiani pidä ottaa ainoana totuutena, sillä kaikki on vain omaa mielipidettäni enkä ole esimerkiksi kosmetiikassa millään lailla asiantuntija.

Esittelystä asiaan, olen viime aikoina tehnyt yhden kivan alelöydön jota olen pitkään katsellut, sekä hankkinut erään toisenkin himotuslistalla olleen tuotteen.


Vasemmalla on Orlyn pikkuinen Star Spangled, jota olen himoinnut siitä asti, kun pedikyyrissäni keväällä käytettiin tätä. Normaalisti nämä Orlyn pikkupullot on minusta aika kalliita, joten kun tämä sattui käteen alemyynnissä, nappasin sen heti mukaan. Hintaa en nyt muista, mutta ostopaikka oli Stockmann. Tätä olen käyttänyt paljon erityisesti varpaissa, kestävyys on mielestäni hyvä. Oikealla on China Glazen kesän Island Escapen ihana pinkki 108 degrees, jossa on seassa paljon shimmeria. Tätä sain metsästää Helsingistä asti kun oli täältä loppu Kicksista, luulin jo, että joutuisin tämän tilaamaan netistä. Tosi nätti lakka, en vain ole varma sopivuudesta omalle ihonsävylle. Silti ollut ahkerassa käytössä nyt kesällä!


Ja tältä Orlyn kaunokainen näyttää kynsillä! Ihana, melko peittävä koostumus, toisin kuin useissa glitterlakoissa yleensä. Tässä on pohjavärissä punaista, joten "aukkoja" ei jää niin helposti kuin lakoissa, joiden pohja on läpinäkyvä tai todella hennon värinen.