tiistai 10. tammikuuta 2012

Voi Nail etc. minkä teit

Lakkailin ajat sitten syyslomalla äitin kynsiä China Glazen joulukokoelman Twinkle Lightsilla, ja jotenkin siitä sitten päädyttiin selailemaan Nail etc:tä yhdessä. Arvaattekin varmaan, eli tilaushan sinne lähti menemään, molemmat tilattiin lähinnä joulukokoelmien lakkoja, äitille tosin tuli pari muutakin lakkaa.

Noh, tilaushan ei sitten mun osalta mennyt ihan nappiin. Mulle piti tulla kaksi lakkaa, China Glazen Emerald Sparkle ja Midnight Kiss. Muutaman päivän päästä tuli mailia, että Emerald Sparklea ei ollutkaan. Tässä vaiheessa harmitti jo tosi paljon, koska se oli mun tilauksen the lakka, jonka ehdottomasti halusin. Itse paketin saapuessa Suomeen alkoi iskeä jo epätoivo, kun äiti soitti että "sulle olikin tullut joku vihreä lakka?". Odotin siis vain Midnight Kissiä, joka tosiaan on kultainen. Mietin jo, että Emerald Sparklea olisikin tullut ja olisin saanut sen, mutta silti kultaisen lakan puuttuminen vaivasi. Äiti lähetti lakan mulle suorilta käsin eikä tajunnut tarkistaa lakan nimeä, ja postista mulle kuoriutuikin sitten China Glazen Mistletoe Kisses, jota en tosiaan ollut tilannut (saati edes suunnitellut tilaavani).

Mistletoe Kisses

Äkkiä sitten vaan mailia Nail etc:lle ja asiaa selvittämään. Vastauksen saamiseen meni melkein viikko, mutta lopulta sain vastauksen että lähettävät minulle Midnight Kissin ja ikäänkuin hyvityksenä jonkin pienen lahjan. Sain myös pitää Mistletoe Kissesin, mikä tietenkin on ihan kohtuullista. Noh, melkein pari kuukautta odottelin sitä tilaamaani lakkaa, kunnes laitoin uuden mailin Nail etc:lle että missäs hitossa mun lakka viipyy. Sain uudelleen, tällä kertaa ihan parin päivän sisällä, mailia, että laittavat lakan postiin ja taas pienen lahjan mukaan. Tällä kertaa lakka saapui perille inhimillisessä ajassa, ja olen lievästi sanoen helpottunut että koko episodi on ohi. Pieni lahjani oli muuten OPIn pieni pussukka ja varpaidenlevittimet, että jee :D Mieluummin ottaisin oikean tuotteen heti alkuunsa, nytkin olin tilannut molemmat lakat joulua ajatellen eikä kumpikaan päätynyt joulukynsiini (ja toinen ei mihinkään muihinkaan kynsiini).

Luonnonvalossa.

Salamalla.

I had some trouble with Nail etc. and man it annoyed the hell out of me! First they sent me an email that one of the polishes was out of stock and they'd refund it, and then they sent me a wrong polish! I had to wait about a week to even get an answer from their customer service, and after that about two months of waiting and still no right polish! Around christmas I sent an angryish email about where my polish was, and now after months of waiting finally I have it. They sent me a small bag from OPI and those toe separators as a compensation, "yay". I don't need any free stuff, just send me the right polish right away and everything would be hunky dory.