sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Ale-ostoksia

Olin tänään äitin kanssa kaupoilla todella myöhäisillä ale-ostoksilla, ja löysin pari kivaa ja tarpeellista juttua!

 
Kicksissä oli Weledan Foot Balm -jalkavoide -70% alessa, ja hintaa jäi vain hieman alle 5 euroa. Jalkavoidetta tarvitsee aina, ja edellinen olikin jo lopussa. Mielenkiinnolla odotan kokemuksia ensimmäisestä luonnonkosmetiikan jalkavoiteesta mitä olen kokeillut.

Sokokselta mukaan lähti Klippotekin tuttu ja turvallinen kuivashampoo, joka oli alessa 3,9 euroa. Klippotekin kuivis on ehdottomasti parhaimmasta päästä, ja halusin tämän got2b:n kuivikseni oheen, sillä tämä tuuheuttaa tukkaa paremmin. Kuivashampoita ei voi koskaan olla liikaa, ne on vaan niin käteviä ja pelastaa kiireiset aamut ja huonot hiuspäivät! Sokokselta äiti osti mulle myös loppuneen tilalle uuden (jo kolmannen) Cliniquen Mild Clarifying Lotionin. En välttämättä huomaa eroa, kun alan käyttämään tätä, mutta huomaan heti eron, kun tämän käytön lopettaa, ja uusi oli saatava koska tämä pitää ihon tasaisena ja melkoisen finnittömänä. Hintaa tällä oli n. 27 euroa, ja tämä oli ihan normaalihintainen. Ensi kerralla pitää varmaan tilata tätä netistä, sieltä näyttäisi saavan aika paljon halvemmalla.

The Body Shopilla oli joulun Spiced Vanilla -vartalovoi tarjouksessa 13,90 euroa, ja äiti osti ystävällismielisesti mulle purkillisen. Olen ihan koukussa vaniljaisiin tuoksuihin, ja tämä mausteinen vanilja on kyllä parhaimpia vaniljatuoksuja mitä mulla on. Body Shopilla oli muutenkin tosi hyviä tarjouksia, olisin tyhjentänyt kauppaa monen tuotteen verran, mutta ostettiin just avon kanssa uus (liian kallis) sänky, ja rahat on vähän tiukilla tän kuun ajan.

Laitettiin muuten äitin kanssa Nonpareilboutiquelle tilaus menemään, tilattiin huulipunia ja vähän kynsijuttuja. En malta odottaa paketin saapumista, sen verran ihania juttuja tilattiin!