torstai 15. joulukuuta 2011

Hot like Chili

Olin tosiaan viime perjantaina pikavisiitillä Helsingissä, iskällä oli siellä kokous niin pääsin kätevästi kyydillä. Olin suunnitellut marssivani MACin pisteelle etsimään jotain hyvää neutraalia punaa, mieluiten ehkä jotain nudemaista. Sehän olikin helpommin ajateltu kuin tehty! Ystävällisen myyjän kanssa käytiin läpi jokunen nudepuna, mutta kaikki vei mun kasvoilta kaiken värin ja näytin ihan zombielle jolla oli peitevoidetta huulissa. Olisi toki ehkä ollut otollisempaa mallailla nudepunia vähän tummemman silmämeikin kanssa kuin ripsarilinjalla. Kuitenkin, äkkiä keskusteluun tuli puhetta vähän värikkäämmästä punasta, ja niitäkin sitten testailtiin muutama ennenkuin löytyi Matte-sarjan punaoranssi Chili! Jo myyjän kädellä sävy näytti aivan ihanalta, olin jo silloin aika varma että tuo lähtee mulle kotiin. Ja niinhän se lähtikin. Hinta oli 19 €, mielestäni hyvin kohtuullinen huolella avun kanssa valitusta punasta.



Helsingistä nappasin mukaan myös Lushin Blackberry kylpypallon, joka ei nyt ihan yltänyt suosikiksi asti. Kylpyvedestä tuli kyllä hurmaavan violettia, mutta muuten Blackberry oli vähän blääh. Hajua ei tullut kovinkaan paljon ja pallo hupeni jotenkin ihan hetkessä. Pallossa oli sisällä kyllä lappu jossa luki Boom Boom, mutta en oikein jaksanut innostua. Hintaa tällä oli 5,5 €. En tajunnut ottaa tästä kuvaa ennenkuin oli liian myöhäistä, kuva Lush.uk:n sivuilta.