lauantai 1. joulukuuta 2012

Jouluarvonta!

Hyvää joulukuuta kaikille! Butterflies Insteadissa lähtee nyt jouluvaihde päälle pienen hiljaisuuden jälkeen, ja mikä olisikaan parempi tapa aloittaa joulunodotus kuin pikku arvonnalla. Palkinnot olen hankkinut itse Ameriikan maalta asti, toivottavasti tykkäätte!


Palkinto 1:
Benefit Full Glam Ahead! -setti
Sisältää High Beam -korostusvärin, Stay Don't Stray -pohjustustuotteen ja Bad Gal -ripsivärin minikokoisina.

Palkinto 2:
Benefit Coral My World! -setti
Sisältää Coralista-poskipunan ja Sun Beam -korostusvärin minikokoisina.

Säännöt:
- Osallistuaksesi sinun tulee olla blogini julkinen lukija Google-käyttäjäraadin kautta (sivupalkista voi liittyä, jos et vielä ole)
- Kommentistasi tulee käydä ilmi nimimerkki, jolla luet blogia, sähköpostiosoitteesi mahdollista yhteydenottoa varten sekä se, kumman palkinnon haluaisit jos voitto osuu kohdalle
- Kerro kommentissa jotain jouluista. Mitä toivot tänä vuonna lahjaksi, mitä aiot ostaa muille, jouluperinteitäsi, mikä sinulle joulussa on tärkeää, mitä vaan!

Tällä kertaa lisäarpoja ei tule, vaan valitsen voittajat kivoimpien kommenttien perusteella. Jos valinta käy liian vaikeaksi, saatan ottaa apuuni muutaman tonttutytön tai -pojan. Arvonta loppuu 10.12., ja julkaisen voittajan myöhemmin kyseisellä viikolla.

Hyvää joulunodotusta kaikille lukijoille ja onnea arvontaan!

Sorry guys, this giveaway is for Finnish readers only!

13 kommenttia:

  1. Jei! Olen julkinen lukijasi, tällä samalla nimellä.

    Joudun itse valitettavasti olemaan tänä jouluna töissä. Aattona olen kuitenkin onneksi aamuvuorossa, joten illalla ajattelin kutsua sisarukseni ja äitini miesystävän (äitini on itse illan töissä) meille kylään lahjoja availemaan ja herkuttelemaan. Lahjat on melkeinpä jo hankittu, omasta mielestäni onnistuin tänä vuonna erityisen hyvin lahjojen valinnassa. Teetätin muun muassa veljelleni omanlaisensa Reinot, sillä kaupasta ei saanut enää sitä väriä, jota hän olisi halunnut. Pikkusiskoni saa kaipaamansa pehmeän kylpytakin, äitini miesystävänsä kanssa uuden dvd- soittimen jota ovat haaveilleet jo pidemmän aikaa. Omaa rakastani muistan uudella tuoksulla.

    Vaikka toivoisinkin meidän saavan tänä vuonna Dolce Gusto -koneen, tärkeintä olisi, että saisin viettää laatuaikaa rakkaideni kanssa uudessa kodissamme. Rakastan joulua!

    meikkileikkeja@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Ihana arvonta:)
    Olen julkinen lukijasi nimellä Kati
    kati.rinkinen@hotmail.com

    Aion viettää joulun ihan perheen kesken rauhassa kotona:) Ostan muutamalle kaverille joululahjat ja sitten kummitytölle, ja itse pyydän joululahjaksi rahaa ja kynsijuttuja:)´

    VastaaPoista
  3. Luen nimellä Lunalii / korukynsilla (at) gmail.com.
    Haluisin oikeastaan kerrankin jouluna vain yhdessäoloa ja aikaa <3 On ollut tää loppuvuosi niin kiireinen ja niin vähän oon ehtinyt olla kotona, että nyt oikeesti sitä arvostaisin :) Ja haluisin palkinnon 1.

    VastaaPoista
  4. Luen nimellä leben. Haluan tänä jouluna paljon yhteistä aikaa murun kanssa. Ja Kate Mossin hajuveden. .. :)

    Palkinnoista ensimmäinen kiinnosta hieman enemmän.

    Mukavaa joulun odotusta toivottaen,
    Leben

    Meikki_monsteri a luukku.com

    VastaaPoista
  5. Joulussa parasta on kaikki yhdessä puuhastelu: leipominen, kuusen koristelu ja kynttilöiden sytyttely :) Tänä vuonna kaikki tää korostuu entisestään kun ei lahjoja vaihdeta ollenkaan, ollaan kaikki "mukulat" niin vanhoja kuulemma ja oltu niin tuhmia ettei lahjoja ansaita :D

    Tykkään palkinnosta 1 ja olen julkinen lukija Tee, pienijaviallinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Tykkään joulusta sen yleisen fiiliksen vuoksi :) Yhdessä piparien leipomista ja kuusen koristelua, lahjojen ostamista toisille sekä saa hyvällä mielellä käpertyä peiton mutkaan (:

    Palkinto 1 on enempi mun mieleen, luen nimellä Risseee ja sähköposti on kristina.satokangas@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Julkinen lukija tällä samalla nimellä! Kakkossetti enemmän mieleeni. :)
    pieninutturapaa@gmail.com

    Odotan joulua paljon enemmän kuin menneinä vuosina. Olemme Miehen kanssa seurustelleet 8,5 vuotta ja viettäneet kaikki joulut erillään, koska hän on aina lähtenyt vanhempiensa luokse toiselle puolelle Suomea. Minä taas olen jäänyt kotiin ja käynyt lähellä asuvien omien vanhempieni luona viettämässä joulua. Nyt olen vihdoin tainnut saada hänet suostuteltua yhteiseen jouluun, ihan vain meidän kahden kesken. Olen niin innoissani, etten meinaa pysyä nahoissani! Tahdon suunnitella ruokia mistä juuri me molemmat tykkäämme, mitä kaikkea kivaa leipoisin, miten koristelen kuusen ja mihin se uudessa kodissamme laitetaan, tehdä itse karkkeja ja ostaa ihania suklaarasioita, mitä kivaa paketoin kuusen alle, millaisia perinteitä juuri meille syntyy.. Kolme yhteistä päivää istuskella kynttilänvalossa piparkakku suussa lukemassa kirjaa, ai että!

    VastaaPoista
  8. Olen julkinen lukijasi. :)
    s.posti: blogiella@gmail.com

    Odotan joulua innolla, sillä pidän joulusta ja muistakin juhlista. :) Jouluna suurinta herkkuani on joulutortut! <3 Piparit kuuluu tietenkin myös minun jouluuni. Joulun vietän tänä vuonna kotona perheen kanssa. Meillä äiti laittaa kotia joulukuntoon ja me autetaan jonkin verran. :) Sitten kuusi ostetaan. Mäki saan välillä oman pikku kuusen. Ja sit ostetaan se isompi kuusi kanssa. Oman kuuseni koristelen omilla joulu koristeillani ja iso joulukuusi koristellaan perheen yhteisillä joulukoristeilla. <: Sitten joululahja toiveet kerron äitille ja isille ja ehkä jotku toiveista aattona saan. Sitten olen nyt kolmena vuonna ostanut joululahjat perheelle, kun saan niiltäkin lahjoja. Ja muutenkin on kiva ilahduttaa ihmisiä lahjoilla. Perinteisesti jouluaattona aamulla on riisipuuroa ja sit mä katon aina joulu ohjelmia telkkarista. Illemmalla on taas joulu ruoka mihin kuuluu kinkku, kirjolohi, perunat, hyvä salaatti ja paljon kaikkea muuta TOSI herkullista. :) Ruuan jälkeen päästään vihdoin avaamaan kuusen alla odottavat joululahjat. Ja sitten pakettien jako ja lahjojen avaus. :) Sitten vaan iloitaan joululahjoista ja nautiskellaan loppu päivästä. :3

    VastaaPoista
  9. Luen blogiasi tällä tunnuksella :)
    s-posti dixinnblog@gmail.com

    Joulussa ehdottomasti parasta on yhdessäolo perheen kanssa ja yleinen rentoutuminen! Kuluneen vuoden jatkuvan sairasteluni vuoksi en malta odottaa jokaisen vuoden kohokohtaani, joulua! Koko joulunaika on minulle niin taianomaista, iloista ja rentouttavaa. Tänä vuonna toivon kaikista eniten lunta jouluaatoksi :)

    VastaaPoista
  10. Oma jouluni alkaa heti juhannuksen jälkeen. Tänä vuonna tein joululaulusoittolistan jo heinäkuussa, kuuntelin sitä kuulokkeilla ja hyrisin itsekseni. Ensimmäisistä syksyisistä lehdistä olin riemuissani, puhumattakaan viime viikolla sataneesta lumesta! Marraskuussa jouluhyrinä asettuu perhosiksi vatsaan, eikä ruokakaan enää maistu, kun jännittää niin kovasti. Itse joulu menee ohi niin nopeasti, että minusta on ihan oikeutettua panostaa pyhien odotukseen ajallisesti enemmän. :) Viime viikonloppuna sain vihdoin kaivaa laatikosta joulukoristeet ja -valot, jotka tekevät unisesta aamuhämärästä päivän parhaan hetken.

    Coral My World olisi ihana, olen haaveillut tuosta Sun Beamista jo monen monta kuukautta. Benefitin poskipunia olen halunnut kokeilla jo iäisyyden, mutten vain ole saanut tilaisuutta.

    lazy.dynamitee(a)gmail.com

    VastaaPoista
  11. Mä asun aika yksin, oon asunut jo pari vuotta. Mulla kun ei ole oikein muita perinteitä, kun että käyn äitin luona jouluna, päätin kehittää perinteen siitä, että käyn kuuntelemassa joka vuosi kauneimmat joululaulut kirkossa. :)

    Luen nimimerkillä Ida ja säpo on illegalll1@windowslive.com. Mä halusiin palkinnon 2.

    VastaaPoista
  12. En ole oikeastaan koskaan ollut mikään kauhea jouluihminen, yleensä joulu on aiheuttanut vain stressiä ja ahdistusta. Jostain syystä nyt olen alkanut pitämään joulusta ja odotan sitä innolla ja suunnittelen joululahjoja. Olen jo monta kuukautta kuolaillut äidin tekemien jouluruokien perään ja en voi uskoa, että herkkupöydän ääreen pääsee jo kahden viikon päästä! Starttaan auton tapaninpäivän aamuna Etelä-Suomesta kohti Leviä, joten joulun juhliminen jää vähän lyhyeksi. Eniten siinä harmittaa se ettei voi syödä viikkotolkulla jouluruokia :D Ajattelin kyllä tehdä automatkalle herkkuevästä joulurippeistä, NAM!

    P.s. Joululauluja en kyllä vieläkään siedä tippaakaan :D

    Luen blogiasi tällä nimimerkillä, sähköpostini on larzizi@hotmail.com. Palkinto nro. 2 olisi erittäin mieleinen :)

    VastaaPoista
  13. Hellou, olen lukenut tällä nimimerkillä blogiasi jonkun tovin jo. :) meilini on anne.kahkonen@hotmail.fi

    Olen ties monennannetta vuotta ihan vaiheessa joululahjojen kanssa, mutta ensi keskiviikkona ja viikonloppuna olisi tarkoitus tehdä tehoiskuja joululahjojen suhteen. Mieli tekisi myös ostaa kaikenlaista pientä sisustusrompetta, sillä asun ensimmäistä kertaa itsekseni eikä minulla vielä ole joulusisustus-asioita kamalasti. :) En malta odottaa joululomaa <3

    Ps. noista palkinnoista ensimmäinen olisi ehkä eniten mieleeni, mutta en pahastu jos saan kakkospalkinnon ^^

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥