keskiviikko 8. helmikuuta 2012

One lovely blog

Sain tässä joku aika sitten Glitz & Glamin ihanalta Minnalta One lovely blog -tunnustuksen, ja voisin tehdä sen vaikka tähän väliin. Kiitos ihan hurjasti, olen aina tosi otettu kun joku muistaa! :)


Tehtävänä on siis:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen blogi postaukseesi.
2. Kirjoittaa 7 faktaa itsestäsi.
3. Lahjoittaa tämä tunnustus 15 blogille/bloggaajalle.


Eikun faktoja peliin!
1. Olen tosi hidas innostumaan uusista efektikynsilakoista, vieläkin vähän hölmistyneenä ihmettelen graffitti- ja magneettilakkojen suosiota.
2. En ikinä meikkaa jos vietän päivää vain kotona, ja toisinaan saatan mennä kouluunkin meikittä. Meikkaan myös todella harvoin jos meille tulee kavereita kylään mutta mun ei muuten tartte lähteä kaupungille.
3. Olen lähtöisin Kaakkois-Suomesta, Saimaan rannoilta. Ei tee mieli takaisin.
4. Tykkään käydä katselemassa nettikauppojen valikoimia, etsiä swatcheja, ja tehdä must have -listoja. Tässä puuhassa saattaa kulua useampiakin tunteja kerralla.
5. Pääsin suoraan lukiosta yliopistoon lukemaan haluamaani ainetta, mikä oli ihan kiva, koska en edes hakenut mihinkään muualle.
6. Olen todella eläinrakas, ja lapsuuden suurin harmitukseni oli kun meillä ei koskaan ollut lemmikkejä.
7. Mulla oli teininä mm. gootti- ja japanikaudet. Jossain vaiheessa myös kaikenmaailman hippijutut kolahteli tosi lujaa.

Ja sitten tunnustus eteenpäin! Tuntuu että olen laittanut ties mitä haasteita niin monelle, että vähensin vähän määrää tuosta 15:sta. Joukossa on vanhoja suosikkeja ja muutama uudempi tuttavuus :)

Katse kohti kynsiä.
Sinikilpikonna
Vapeurs d'acétone!
Tyttö ilman helmikorvakorua
Shiny Nail Art
Jos edes kynnet

Olen muuten vähän riehaantunut tällä viikolla kosmetiikan kanssa (ai mitenniin opintotuet tuli), tilaukset on lähteneet Cherry Culturelle, Transdesignille ja iHerbille. Äiti tosin sponsoroi Cherry Culturen tilauksen kun tilasi itsekin samalla, Transdesignin tilauksen tein kaverin kanssa ja iHerbin tilaus tehtiin avon kanssa puoliksi. En muuten tilaisi näin paljon juttuja, mutta olen tehnyt sen verran ahkerasti töitä että tiedän että voin vähän palkita itseäni. Tulispa paketit jo!

I got a little blog award from the lovely Minna from Glitz & Glam. Unfortunately, this time only in Finnish! However, I can tell you how I've been going a bit crazy with shopping this week. I've already ordered something from Cherry Culture, Transdesign and iHerb. I wish the packages would arrive already!