tiistai 9. lokakuuta 2012

Päivä Mellin kanssa

Tykkään lukea ihmisten päivä kuvina -postauksia, joten päätin tehdä oman. Valitsimpahan hitsin tylsän päivän tähän, ehkä joskus teen vähän seikkailuhenkisemmän päivä kanssani -postauksen.

Edellisenä yönä olin valvonut melkein neljään, joten heräsin vasta vähän ennen kahta. Mulla ei ole perjantaisin koulua, joten ei tarvinnut laittaa edes herätyskelloa, jee.


Jalkopään kaveri.
Sateinen Tampere.
Aamulla laitan aina ensin kissoille uutta vettä, täytän raksukupin ja annan mahdollisesti märkäruokaa. Tänään tyhjensin myös tiskikoneen, joka oli jäänyt eilen tyhjentämättä. Jätteintressant.

Sitten oma aamupala. Kaappien sisältö ei oikein inspiroinut, joten otin vain pakasteesta pensasmustikoita ja join kahvia. S oli vielä unilla, joten jouduin tyytymään Stockan Dark suodatinkahviin, en nimittäin osaa käyttää meidän kahvimyllyä yhtä hyvin enkä kehtaa tuhlata kahvipapuja omiin räpellyksiin. Ollaan vähän kahvihifistejä :) Aamuun kuuluu myös allergialääke, mulla todettiin tiistaina viimeinkin se kissa-allergia, möh.


Datailua, sitten suihkuun ja vähän ruokaa. Opiskelijan gourmetkeittiön tuotos aka nuudelit.


Sovin viideltä treffit ystäväni K:n kanssa lähikaupan eteen, suunnitelmissa oli hakea vähän herkkuja ja tulla meille kattomaan Torchwoodia. Olen oikeasti herkkulakossa marraskuun loppuun asti, mutta kasvisdippi on sallittua, joten sitä siis!

kuva

S teki illalla herkkupitsaa, nam! Tässä on paprikaa, homejuustoa, ananasta ja sieniä. Mun mielestä kotitekoinen pitsa on niiin paljon parempaa kun kaupan pakasteet/pitsapaikkojen lätyt.


Loppuillasta katoin vielä pari jaksoa Once Upon a Timea, mutta väsymys yllätti aikaisin, ja ja yhdeltätoista olin petissä valot kiinni.

kuva
Siinäpä sitä sitten! Kuulostaa ihan kauhean tylsältä, mutta tällaista se mun elämä yleensä on, mikäli ei ole töitä tai kouluhommia mitä pitäisi tehdä. Nyt tiedän mistä opettajat puhui lukiossa kun sanoivat että yliopistossa voi sitten rentoilla!