keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Apua, mikä mun iholla on :(

Ihoni ei koskaan ole ollut erityisen helppo, mutta nyt se on taas oikein näyttänyt kyntensä. Harva se päivä pompsahtaa leukaan, poskille tai ohimoille sellaisia ikäviä kipeitä, syviä finnejä. Yhdenki finnin paranemiseen menee ihan tolkuttoman pitkä aika, lisäksi ne on niin kipeitä ja rumia. Lisäksi erityisesti leuassa on sellaisia pieniä paakkuja, jotka ei ulkoapäin näytä finneiltä, mutta joista kuitenkin tulee valkoista eritettä.

Eipä tee paljon mieli meikkailla, saati sitten ottaa kuvia. Tänään kuitenkin kuvituksena suihkunraikas näppynaama, olkaa hyvä! Haluaisin tässä vielä painottaa, että tiedän kyllä, ettei tilanteeni ole lainkaan ns. pahimmasta päästä, mutta harmittaa se silti, kun on kohta 10 vuotta saanut enemmän tai vähemmän tapella epäpuhtauksian kanssa.

Kipeitä finnejä, mustapäitä ja epämääräistä röpelöä, ja kuva ei edes kerro koko totuutta!
Olen tässä mietiskellyt, että mikähän on syynä ihon riehaantumiseen. Olen viime aikoina käyttänyt paljon silikonipohjaista meikinpohjustajaa, jonka olen nyt jättänyt pois, mutta toistaiseksi sillä ei ole tuntunut olevan vaikutusta. Olen siirtynyt meikkipohjissa Lily Loloon, joka ei ainakaan pahenna tilannetta. Pesen siveltimiä usein, joten likaisista siveltimistäkään tää ei voi johtua.

Ohimot - finnejä, kipeitä finnejä, mustapäitä,
Punaiset pisteet on nyt niitä kipeitä, syviä finnejä paranemisvaiheessa.
Kasvoja pesen ja puunaan niin hemmetin tarkasti, että johan on kun finnejä vaan tulee kuin sieniä sateella. Argh!
Otsa - mustapäitä, satunnaisia finnejä.
Osaisitteko auttaa tai antaa jotain tuotesuosituksia/muita vinkkejä?