tiistai 6. marraskuuta 2012

China Glaze Holiday of Joy: my picks & swatches

Odotin China Glazen joulukokoelmaa niin kovasti, ja olin itsestäni tosi ylpeä kun sain rajattua haluamani lakat vain viiteen. Tykkäsin todella paljon tämän(kin) vuoden joulukokoelmasta, ihania sävyjä ja mikä parasta, ihania glittereitä! Näitä tulette näkemään kynsillä useasti!

Champagne Kisses, Pure Joy, Merry Berry, Glitter All The Way, Blue Bells Ring

Ihanat glitterit <3
Champagne Kisses, Pure Joy, Glitter All The Way
Glitter All The Way macro
Foilia ja cremeä
Blue Bell Ring, Merry Berry
Here are my picks from the China Glaze Holiday of Joy collection! I absolutely love the collection and I was so proud of myself when I managed to order just five polishes from it. My picks are Champagne Kisses, Pure Joy, Merry Berry, Glitter All the Way and Blue Bells Ring.