maanantai 26. joulukuuta 2011

Smokey eyes -harjoittelua

Olen aika laiska meikkaamaan silmiä kovin kummemmin, ja smokey eye -meikin teko on ollut mulle aina vähän hakuammuntaa. Hauskaa sinänsä, koska vietin varmaan pari vuotta teini-iästäni hyvin tummissa silmissä kun tuo goottittyyli veti puoleensa. Olen tässä viimeaikoina koittanut harjoitella savusilmien tekoa, ja johonkin tuloksiin on pikkuhiljaa päästy. Parhaiten sopivien sävyjen valikointi on vielä hieman hankalaa, mutta tässä hieman esimakua hopea-mustasta meikistä.


 Liikkuvalla luomella Isadora Crystal Mauve -paletin hopea
Ulkonurkassa saman paletin musta
Häivytyksissä Max Factor Earth Spirits Burned Bark
Alaluomella Lumene Natural Code Beauty-trion tummanruskea
Rajaus Lumene Natural Code  Liquid Eyeliner sävy Deep Black
Ripsiväri Lumene Blueberry Volume Mascara
Kulmat H&M Eyebrow liner Light Brown


Mun silmäluomilla on ihastuttava tapa alkaa tollai punertamaan meikkauksen jälkeen. Taitaa olla sen verran herkkä mulla tuo silmänympärysalue että kaiken maailman räpläys saa sen hetkeksi ärtymään. Punoitus häviää kyllä nopeasti, mutta nämä kuvat piti ottaa vähän kiireessä enkä ehtinyt odotella punoituksen tasoittumista.

Lately I've been trying to learn how to do a proper looking smokey eye look. Still not quite sure what colours suit me, but I'm getting there. This look was mostly done with Isadora's Crystal Mauve palette.